Saturday, January 31, 2009

Suasana Ceramah Khas Mesra Rakyat di Stadium Bakri Rais

Ceramah Khas Mesra Rakyat

Majlis ini telah dihadiri oleh DS Anwar Ibrahim,Y.B Zainudin,YB Kasavan,YB Lim Boon Chai serta Saudara Tuan Haji Osman dan Mustafa Kamil Ayob.Turut serta ialah penyokong – penyokong Y.B Nasarudin Hashim yang turut sama meraikan penghijrahan ketua mereka kepada Parti Keadilan Rakyat.Kehadiran penyokong di anggarkan 10,000 ribu orang. Ini meyaksikan perubahan yang besar di BOTA.



Ucapan didahului oleh Ketua Bahgian PKR Parit Tn. Hj Usaili Alias di susuli Y.B Zainudin, Pengerusi Perhubungan Negeri PKR Perak Tn. Haji Osman,Mustapa Kamil Ayub .Ucapan seterusnya di sampaikan oleh Y.B Nasarudin Hashim disambut dengan hangat oleh pada penyokong.Didalam ucapannya beliau menyatakan bahawa penghijrahan beliau kedalam PKR bukanlah kerana disogok atau dirasuah,sebagai mana yang ditohmahan oleh UMNO.Beliau menegaskan penghijrahan beliau adalah kerana UMNO tidak mampu memperjuangkan kepentingan rakyat.
Ceramah bertambah rancak dengan ucapan DS Anwar Ibrahim yang menerangkan tentang kemasukan Y.B Nasarudin ke PKR dan tentang isu-isu semasa.












Inilah gambar sekitar majlis tersebut. Anda tengok dan anda nilaikan. Semoga Y.B Nasarudin terus berjuang kepentingan rakyat dan membantu warga yang miskin di Bota.

oleh Kuasa rakyat



No comments: